A Magyar Brands program 12 éve ismeri el a legeredményesebb üzleti vállalkozások közül azokat, amelyek Magyarországon születtek, vagy az alapításukban magyarok vettek részt. A pályázati úton leadott nevezést cégvezetőkből, egyetemi oktatókból és iparági szakemberekből álló rangos zsűri bírálja el az alábbi szempontok alapján:
- Identitás – mennyire érzik magyarnak, az országhoz, az értékeinkhez kötődőnek az adott márkát?
- Reputáció – milyen a márka hírneve a fogyasztók és a szakemberek körében?
- Márkaépítés – milyen a márka hazai márkaépítési gyakorlata?
- Tradíció – hány éve van jelen a márka a magyar piacon?
- Megbízhatóság – milyen mértékű a márka mögött álló vállalat pénzügyi kockázatossága?
A SZÁM-PONT Kft. pályázata a Magyar Brands 2021 – Kiváló Üzleti Márka címét nyerte el.
Külön öröm számunkra, hogy stratégiai partnerség keretében segíthettük a zalaegerszegi Naste-Bau Kft. pályázatát is, akik szintén elnyerték a Kiváló Üzleti Márka elismerést.