Ügyfélszolgálati kommunikáció tréning

Felnőttképzési engedélyszám: E-000320/2014/D006

Miért lehet hasznos az Ön számára a Kommunikációs tréning?

A résztvevők javítsanak érzékelési képességeiken, beszéd- és kifejezőkészségükön, konfliktustűrő képességükön.Képesek legyenek munkájukban, önérvényesítési törekvéseik során hatékonyan felhasználni a kommunikáció alapelveit.Megismerjék a kommunikáció alapelveit, és ezzel fejlesszék ügyfélszolgálati munkájukat, a vállalaton belüli munka hatékonyságát, különös tekintettel a vevői, partneri, és munkakapcsolati konfliktuskezelésre. Az általunk szervezett tréningek minden esetben zárt formában valósulnak meg, a megrendelő vállalat számára saját igény alapján, egyedi problémahelyzetre kialakítva.

24 óra. (kb. 3-4 nap)

Gyakorlati jellegű, kiscsoportos.

12-20 fő.

  • A képzésben részt vehet bárki, aki munkája során napi rendszerességgel találkozik új kihívásokkal, melyek kezelésében szerepet játszik a kommunikáció és a változásokra való reagálás képessége.
  • Betöltött 18. életév
  • Belső motiváció a tréningen való részvételre
  • A csoportmunkára alkalmas személyiség

35.000 Ft.

Amennyiben Ön munkatársaival együtt érkezne hozzánk, érdemes ajánlatot kérni az ALÁBBI űrlap kitöltésével a kedvezőbb feltételek lehetősége miatt.