8900 Zalaegerszeg, Rákóczi utca 4-8.

+36-92/314-390

Ügyfélszolgálati kommunikáció tréning

Kinek ajánljuk?

..

Miről szól a képzés?

A résztvevők javítsanak érzékelési képességeiken, beszéd- és kifejezőkészségükön, konfliktustűrő képességükön.Képesek legyenek munkájukban, önérvényesítési törekvéseik során hatékonyan felhasználni a kommunikáció alapelveit.Megismerjék a kommunikáció alapelveit, és ezzel fejlesszék ügyfélszolgálati munkájukat, a vállalaton belüli munka hatékonyságát, különös tekintettel a vevői, partneri, és munkakapcsolati konfliktuskezelésre. Az általunk szervezett tréningek minden esetben zárt formában valósulnak meg, a megrendelő vállalat számára saját igény alapján, egyedi problémahelyzetre kialakítva.

Időtartam: 24 óra. (kb. 3-4 nap)

Módszer: Gyakorlati jellegű, kiscsoportos.

Csoportlétszám: 12-20 fő.

Részvétel feltételei:

  • A képzésben részt vehet bárki, aki munkája során napi rendszerességgel találkozik új kihívásokkal, melyek kezelésében szerepet játszik a kommunikáció és a változásokra való reagálás képessége.
  • Betöltött 18. életév
  • Belső motiváció a tréningen való részvételre
  • A csoportmunkára alkalmas személyiség

Részvételi díj: 35.000 Ft

/ Jelentkezés /

Érdekel a képzésünk? Jelentkezz az alábbi űrlapon:

1
2
3