A SZÁM-PONT Kft. egyik legfontosabb törekvése, hogy folyamatosan megújuló szolgáltatásokkal, és egyre szélesebbé váló palettával legyen képes kiszolgálni a hozzánk forduló cégek, vállalkozások, és fejlődni, tanulni vágyó magánszemélyek igényeit is, éppen ezért a legkülönbözőbb szakmacsoportokba tartozó, akár eltérő finanszírozási lehetőségeket felvonultató OKJ-s és egyéb képzéseink, tréningjeink mellé olyan egyedülálló szolgáltatásokat nyújtunk, melyeket nem igazán találni meg más cégek portfóliójában.
A vállalati tanácsadás, a pályázatírás, az iroda- és terembérlési lehetőségek, a munkaerőpiaci ingyenes szolgáltatások, és a legkülönbözőbb szakmai napok mellett kifejlesztettünk egy HR audit névre keresztelt tevékenységi formát is, melynek keretében egy korábban fennálló, mikro-kis és középvállalkozások, nagyvállalatok jogszabályi előírásoknak való megfeleléshez kötött munkaerőtanácsadását végeztünk időszakos jelleggel, ám a terület olyan népszerűnek bizonyult, hogy érdemesnek tartottuk külön szolgáltatássá fejleszteni. De miről is van szó pontosan?

Mit is takar a HR audit?
A SZÁM-PONT Kft évek óta foglalkozik mikro-kis és középvállalkozások, nagyvállalatok jogszabályi előírásoknak megfelelő képzettséghez kötött munkaterületek felmérésével cégek számára. Mint oktató-és vizsgaközpont, naprakészek vagyunk a törvényi előírásokkal kapcsolatban. Ezzel a tudásunkkal, oktatásszervező tapasztalatunkkal segíthetjük az Ön és munkaügyi feladatokat ellátó munkatársa napi tevékenységét abban, hogy levesszük a vállukról ezt a speciális tudást és főleg figyelmet igénylő területet, ezzel időt és pénzt takarítva meg a cégnek.
A SZÁM-PONT Kft. által kifejlesztett audit-rendszer segítségével Ön átfogó képet kap a munkavállalók gépkezelő jogosítványairól.
- Mely gépek kezelésére vonatkozik a rendelet?
- Mely alkalmazottak hatósági jogosítványának érvényessége jár le 2016.06.30-án?
- A munkavállaló végzettsége milyen jogosítványok megszerzését teszi lehetővé?
- Gépek listája, amelyek az alkalmazottak által kezelhetőek.
- Hogyan kerülheti el az akár milliós nagyságrendű büntetéseket?

Hogyan zajlik a gyakorlatban egy HR audit?
Képzettség és kompetencia felmérést végzünk egy kidolgozott audit tábla segítségével. Ehhez a felméréshez szükségünk van a teljes dolgozói állomány által betöltött munkakörökre. Ezeket az adatokat egy excel táblában kérjük be Önöktől. Az adatok ismeretében elvégezzük a megfeleltetést. FEOR számmal kitöltjük az aktuális jogszabályban szereplő munkakörökhöz tartozó előírásokat, majd javaslatot teszünk, megoldásokat kínálunk. Átvizsgáljuk, ellenőrizzük a cégnél dolgozók képzettséget igazoló dokumentumait, ezt megfeleltetjük a képzettségek jogszabályi előírásával.
Miért érdekelheti HR audit szolgáltatásunk az Ön cégét?
A felmérést követően az Ön cége kap a teljes dolgozói állományról egy képzési tervet is, mely segítségével tervezhetővé válnak évekre előre a továbbképzések, megújító vizsgák, stb. Amennyiben a cégvezetés úgy dönt, hogy mindezzel hosszútávon nincs kapacitásuk foglalkozni, mi mindezt átvállaljuk Önöktől. Évente elvégezzük az átvizsgálást az aktuális dolgozói állományra vetítve, illetve folyamatosan figyelemmel kísérjük a képzési igényüket. Ez egy hosszútávú partnerkapcsolat, melynek keretében jelentős befektetett munkát, energiát és pénzt spórolunk meg a cégének. Egyéni ajánlatkéréshez nincs más dolga, mint ide kattintva kitölteni űrlapunkat, és megvárni kollégáink jelentkezését.
